Oltiin pikkusessa miitissä sunnuntaina. Aluksi miittiin piti tulla paljon koirakkoja, mutta lopuksi meitä oli vain Nea P ja Dusty, Linnea ja Tryffel. No onneksi saatiin sentään yksi uusi tuttavuus Linnea ja Tryffel. Oli kiva käydä lenkkeilemässä ja ihan mukavan pituinen lenkki tuli n. 15km ellen ihan väärin laske. Tässä vähän kuvia. (c) Linnea

Lassi, Dusty ja Tryffel

Lassi ja Dusty

Tryffel, Dusty ja Lassi
Kiitos seurasta!
Kommentit